Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 43 gevonden artikelen
 
 
  Consumer Multicultural Identity Affiliation: Reassessing identity segmentation in multicultural markets
 
 
Titel: Consumer Multicultural Identity Affiliation: Reassessing identity segmentation in multicultural markets
Auteur: Kipnis, Eva
Demangeot, Catherine
Pullig, Chris
Broderick, Amanda J.
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 98 () nr. C pagina's 126-141
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 43 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland