Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 28 gevonden artikelen
 
 
  Experiential marketing and the changing nature of extraordinary experiences in post-postmodern consumer culture
 
 
Titel: Experiential marketing and the changing nature of extraordinary experiences in post-postmodern consumer culture
Auteur: Skandalis, Alexandros
Byrom, John
Banister, Emma
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 97 (2019) nr. C pagina's 43-50
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland