Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 35 gevonden artikelen
 
 
  Brand gender and consumer-based brand equity on Facebook: The mediating role of consumer-brand engagement and brand love
 
 
Titel: Brand gender and consumer-based brand equity on Facebook: The mediating role of consumer-brand engagement and brand love
Auteur: Machado, Joana César
Vacas-de-Carvalho, Leonor
Azar, Salim L.
André, Ana Raquel
dos Santos, Barbara Pires
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 96 (2019) nr. C pagina's 376-385
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 35 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland