Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 32 van 35 gevonden artikelen
 
 
  To emoji or not to emoji? Examining the influence of emoji on consumer reactions to advertising
 
 
Titel: To emoji or not to emoji? Examining the influence of emoji on consumer reactions to advertising
Auteur: Das, Gopal
Wiener, Hillary J.D.
Kareklas, Ioannis
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 96 (2019) nr. C pagina's 147-156
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 32 van 35 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland