Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 27 van 35 gevonden artikelen
 
 
  Sensory stimulation for sensible consumption: Multisensory marketing for e-tailing of ethical brands
 
 
Titel: Sensory stimulation for sensible consumption: Multisensory marketing for e-tailing of ethical brands
Auteur: Yoganathan, Vignesh
Osburg, Victoria-Sophie
Akhtar, Pervaiz
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 96 (2019) nr. C pagina's 386-396
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 27 van 35 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland