Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 19 van 32 gevonden artikelen
 
 
  “Opening” location-based mobile ads: How openness and location congruency of location-based ads weaken negative effects of intrusiveness on brand choice
 
 
Titel: “Opening” location-based mobile ads: How openness and location congruency of location-based ads weaken negative effects of intrusiveness on brand choice
Auteur: Ketelaar, Paul E.
Bernritter, Stefan F.
van Woudenberg, Thabo J.
Rozendaal, Esther
Konig, Ruben P.
Hühn, Arief Ernst
Van Gisbergen, Marnix S.
Janssen, Loes
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 91 (2018) nr. C pagina's 277-285
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 19 van 32 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland