Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 46 gevonden artikelen
 
 
  Are cynical customers satisfied differently? Role of negative inferred motive and customer participation in service recovery
 
 
Titel: Are cynical customers satisfied differently? Role of negative inferred motive and customer participation in service recovery
Auteur: Balaji, M.S.
Jha, Subhash
Sengupta, Aditi Sarkar
Krishnan, Balaji C.
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 86 (2018) nr. C pagina's 109-118
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 46 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland