Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 20 van 46 gevonden artikelen
 
 
  Health marketing in an emerging market: The critical role of signaling theory in breast cancer awareness
 
 
Titel: Health marketing in an emerging market: The critical role of signaling theory in breast cancer awareness
Auteur: Fletcher-Brown, Judith
Pereira, Vijay
Nyadzayo, Munyaradzi W.
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 86 (2018) nr. C pagina's 416-434
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 20 van 46 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland