Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 29 gevonden artikelen
 
 
  Consumers' cognitive and affective responses to brand origin misclassifications: Does confidence in brand origin identification matter?
 
 
Titel: Consumers' cognitive and affective responses to brand origin misclassifications: Does confidence in brand origin identification matter?
Auteur: Mandler, Timo
Won, Sungbin
Kim, Kyungae
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 80 (2017) nr. C pagina's 197-209
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 29 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland