Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 19 van 28 gevonden artikelen
 
 
  Religion, humanism, marketing, and the consumption of socially responsible products, services, and ideas: Introduction to a special topic section
 
 
Titel: Religion, humanism, marketing, and the consumption of socially responsible products, services, and ideas: Introduction to a special topic section
Auteur: Engelland, Brian T.
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 67 (2014) nr. 2 pagina's 4 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 19 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland