Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Brand Awareness Effects on Consumer Decision Making for a Common, Repeat Purchase Product: A Replication
 
 
Titel: Brand Awareness Effects on Consumer Decision Making for a Common, Repeat Purchase Product: A Replication
Auteur: Macdonald, Emma K
Sharp, Byron M
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 48 (2000) nr. 1 pagina's 5-15
Jaar: 2000
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Science Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland