Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 19 van 20 gevonden artikelen
 
 
  The Influence of the Perceived Hedonic vs. Utilitarian Product Type on Consumers’ Brand Engagement on Social TV
 
 
Titel: The Influence of the Perceived Hedonic vs. Utilitarian Product Type on Consumers’ Brand Engagement on Social TV
Auteur: Sen, Sahana (Shahana)
Gorgoglione, Michele
Panniello, Umberto
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 196 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2025
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 19 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland