Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 24 van 26 gevonden artikelen
 
 
  Virtual influencer marketing: Evaluating the influence of virtual influencers’ form realism and behavioral realism on consumer ambivalence and marketing performance
 
 
Titel: Virtual influencer marketing: Evaluating the influence of virtual influencers’ form realism and behavioral realism on consumer ambivalence and marketing performance
Auteur: Kim, Inhwa
Ki, Chung-Wha
Lee, Hyunhwan
Kim, Youn-Kyung
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 176 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 24 van 26 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland