Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 19 van 55 gevonden artikelen
 
 
  Feeling rewarded and entitled to be served: Understanding the influence of self- versus regular checkout on customer loyalty
 
 
Titel: Feeling rewarded and entitled to be served: Understanding the influence of self- versus regular checkout on customer loyalty
Auteur: Nusrat, Farhana
Huang, Yanliu
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 170 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 19 van 55 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland