Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 73 gevonden artikelen
 
 
  Are brands re-evaluated when consumers learn about brand origin misperceptions? Outcomes, processes, and contingent effects
 
 
Titel: Are brands re-evaluated when consumers learn about brand origin misperceptions? Outcomes, processes, and contingent effects
Auteur: Mandler, Timo
Bartsch, Fabian
Zeugner-Roth, Katharina Petra
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 164 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2023
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 73 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland