Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 21 van 73 gevonden artikelen
 
 
  Endorsement effectiveness of different social media influencers: The moderating effect of brand competence and warmth
 
 
Titel: Endorsement effectiveness of different social media influencers: The moderating effect of brand competence and warmth
Auteur: Ren, Shengnan
Karimi, Sahar
Bravo Velázquez, Alberto
Cai, Jianfeng
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 156 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2023
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 21 van 73 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland