Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 39 gevonden artikelen
 
 
  Brand logos versus brand names: A comparison of the memory effects of textual and pictorial brand elements placed in computer games
 
 
Titel: Brand logos versus brand names: A comparison of the memory effects of textual and pictorial brand elements placed in computer games
Auteur: Ghosh, Tathagata
Sreejesh, S.
Dwivedi, Yogesh K.
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 147 () nr. C pagina's 222-235
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: The Author(s)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 39 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland