Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 27 van 54 gevonden artikelen
 
 
  Multicultural advertising: The impact of consumers’ self-concept clarity and materialism on self-brand connection and communal-brand connection
 
 
Titel: Multicultural advertising: The impact of consumers’ self-concept clarity and materialism on self-brand connection and communal-brand connection
Auteur: Fazli-Salehi, Reza
Torres, Ivonne M.
Madadi, Rozbeh
Zúñiga, Miguel Ángel
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 137 () nr. C pagina's 46-57
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 27 van 54 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland