Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 22 van 67 gevonden artikelen
 
 
  Engaging consumers with corporate social responsibility campaigns: The roles of interactivity, psychological empowerment, and identification
 
 
Titel: Engaging consumers with corporate social responsibility campaigns: The roles of interactivity, psychological empowerment, and identification
Auteur: Lee, Sun Young
Kim, Yeuseung
Kim, Young
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 134 () nr. C pagina's 507-517
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 22 van 67 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland