Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 27 van 66 gevonden artikelen
 
 
  Extending B2B brands into the B2C market: Whether, when, and how brands should emphasize B2B industry background
 
 
Titel: Extending B2B brands into the B2C market: Whether, when, and how brands should emphasize B2B industry background
Auteur: Zhou, Zhimin
Ding, Yi
Feng, Wenting
Ke, Nianman
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 130 () nr. C pagina's 364-375
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 27 van 66 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland