Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 19 van 83 gevonden artikelen
 
 
  Consumer mindsets matter: Benefit framing and firm–cause fit in the persuasiveness of cause-related marketing campaigns
 
 
Titel: Consumer mindsets matter: Benefit framing and firm–cause fit in the persuasiveness of cause-related marketing campaigns
Auteur: Yucel-Aybat, Ozge
Hsieh, Meng-Hua
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 129 () nr. C pagina's 418-427
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 19 van 83 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland