Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 75 gevonden artikelen
 
 
  Brands in virtual reality games: Affective processes within computer-mediated consumer experiences
 
 
Titel: Brands in virtual reality games: Affective processes within computer-mediated consumer experiences
Auteur: van Berlo, Zeph M.C.
van Reijmersdal, Eva A.
Smit, Edith G.
van der Laan, L. Nynke
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 122 () nr. C pagina's 458-465
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: The Author(s)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 75 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland