Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 57 van 75 gevonden artikelen
 
 
  The effects of augmented reality mobile app advertising: Viral marketing via shared social experience
 
 
Titel: The effects of augmented reality mobile app advertising: Viral marketing via shared social experience
Auteur: Sung, Eunyoung (Christine)
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 122 () nr. C pagina's 75-87
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 57 van 75 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland