Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 77 van 83 gevonden artikelen
 
 
  Unpacking the relationship between social media marketing and brand equity: The mediating role of consumers’ benefits and experience
 
 
Titel: Unpacking the relationship between social media marketing and brand equity: The mediating role of consumers’ benefits and experience
Auteur: Zollo, Lamberto
Filieri, Raffaele
Rialti, Riccardo
Yoon, Sukki
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 117 () nr. C pagina's 256-267
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 77 van 83 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland