Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 20 van 83 gevonden artikelen
 
 
  Customers' need for uniqueness theory versus brand congruence theory: The impact on satisfaction with social network sites
 
 
Titel: Customers' need for uniqueness theory versus brand congruence theory: The impact on satisfaction with social network sites
Auteur: Abosag, Ibrahim
Ramadan, Zahy B.
Baker, Tom
Jin, Zhongqi
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 117 () nr. C pagina's 862-872
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 20 van 83 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland