Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 23 van 30 gevonden artikelen
 
 
  The interactive effect of power distance belief and consumers’ status on preference for national (vs. private-label) brands
 
 
Titel: The interactive effect of power distance belief and consumers’ status on preference for national (vs. private-label) brands
Auteur: Wang, Jessie J.
Torelli, Carlos J.
Lalwani, Ashok K.
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 107 () nr. C pagina's 1-12
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 23 van 30 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland