Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 31 van 60 gevonden artikelen
 
 
  Increasing the persuasiveness of anti-drunk driving appeals: The effect of negative and positive message framing
 
 
Titel: Increasing the persuasiveness of anti-drunk driving appeals: The effect of negative and positive message framing
Auteur: Teng, Lefa
Zhao, Guangzhi
Li, Feng
Liu, Lu
Shen, Lulu
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 103 (2019) nr. C pagina's 240-249
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 31 van 60 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland