Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 28 van 60 gevonden artikelen
 
 
  How independence and interdependence moderate the self-congruity effect on brand attitude: A study of east and west
 
 
Titel: How independence and interdependence moderate the self-congruity effect on brand attitude: A study of east and west
Auteur: Gonzalez-Jimenez, Hector
Fastoso, Fernando
Fukukawa, Kyoko
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 103 (2019) nr. C pagina's 293-300
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 28 van 60 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland