Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 54 gevonden artikelen
 
 
  Authenticity in horizontal marketing partnerships: A better measure of brand compatibility
 
 
Titel: Authenticity in horizontal marketing partnerships: A better measure of brand compatibility
Auteur: Charlton, Aaron B.
Cornwell, T. Bettina
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 100 (2019) nr. C pagina's 279-298
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 54 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland