Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 54 gevonden artikelen
 
 
  An Introduction to the Special Issue “Virtual Reality in Marketing”: Definition, Theory and Practice
 
 
Titel: An Introduction to the Special Issue “Virtual Reality in Marketing”: Definition, Theory and Practice
Auteur: Boyd, D. Eric
Koles, Bernadett
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 100 (2019) nr. C pagina's 441-444
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 54 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland