Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 24 gevonden artikelen
 
 
  Modeling the effect of campaign advertising on US presidential elections when differences across states matter
 
 
Titel: Modeling the effect of campaign advertising on US presidential elections when differences across states matter
Auteur: Gallego, Maria
Schofield, Norman
Verschenen in: Mathematical social sciences
Paginering: Jaargang 90 (2017) nr. C pagina's 22 p.
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland