Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 21 van 27 gevonden artikelen
 
 
  Online keyword based advertising: Impact of ad impressions on own-channel and cross-channel click-through rates
 
 
Titel: Online keyword based advertising: Impact of ad impressions on own-channel and cross-channel click-through rates
Auteur: Gopal, Ram
Li, Xinxin
Sankaranarayanan, Ramesh
Verschenen in: Decision support systems
Paginering: Jaargang 52 (2011) nr. 1 pagina's 8 p.
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 21 van 27 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland