Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 21 van 24 gevonden artikelen
 
 
  The personalization privacy paradox: An exploratory study of decision making process for location-aware marketing
 
 
Titel: The personalization privacy paradox: An exploratory study of decision making process for location-aware marketing
Auteur: Xu, Heng
Luo, Xin (Robert)
Carroll, John M.
Rosson, Mary Beth
Verschenen in: Decision support systems
Paginering: Jaargang 51 (2011) nr. 1 pagina's 11 p.
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 21 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland