Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Effect of sponsorship disclosure on online consumer responses to positive reviews: The moderating role of emotional intensity and tie strength
 
 
Titel: Effect of sponsorship disclosure on online consumer responses to positive reviews: The moderating role of emotional intensity and tie strength
Auteur: Wang, Xiaorong
Xu, Feng
Luo, Xin (Robert)
Peng, Lifang
Verschenen in: Decision support systems
Paginering: Jaargang 156 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland