Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  The impact of information technology on product marketing: a case study of a multinational company in Nigeria
 
 
Titel: The impact of information technology on product marketing: a case study of a multinational company in Nigeria
Auteur: Adetayo, J.O
Sanni, S.A
Ilori, M.O
Verschenen in: Technovation
Paginering: Jaargang 19 (1999) nr. 11 pagina's 9 p.
Jaar: 1999
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Science Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland