Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 21 van 73 gevonden artikelen
 
 
  Editorial Comment on “Learning by Clinical Reasoning Versus Interactive Lecture: An Analytical and Experimental Study of Teaching Urological Emergencies”
 
 
Titel: Editorial Comment on “Learning by Clinical Reasoning Versus Interactive Lecture: An Analytical and Experimental Study of Teaching Urological Emergencies”
Auteur: Haas, Claire
Valdez, Rogelio
Posid, Tasha
Verschenen in: Urology
Paginering: Jaargang 195 () nr. C pagina's 248-249
Jaar: 2025
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 21 van 73 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland