Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Cross-channel effects of omnichannel retail marketing strategies: A review of extant data-driven research
 
 
Titel: Cross-channel effects of omnichannel retail marketing strategies: A review of extant data-driven research
Auteur: Timoumi, Ahmed
Gangwar, Manish
Mantrala, Murali K.
Verschenen in: Journal of retailing
Paginering: Jaargang 98 () nr. 1 pagina's 133-151
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland