Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 14 gevonden artikelen
 
 
  All or Nothing in Sensory Marketing: Must All or Only Some Sensory Attributes Be Congruent With a Product’s Primary Function?
 
 
Titel: All or Nothing in Sensory Marketing: Must All or Only Some Sensory Attributes Be Congruent With a Product’s Primary Function?
Auteur: Fürst, Andreas
Pečornik, Nina
Binder, Christian
Verschenen in: Journal of retailing
Paginering: Jaargang 97 () nr. 3 pagina's 439-458
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: New York University
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 14 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland