Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Forging meaningful consumer-brand relationships through creative merchandise offerings and innovative merchandising strategies
 
 
Titel: Forging meaningful consumer-brand relationships through creative merchandise offerings and innovative merchandising strategies
Auteur: Roggeveen, Anne L.
Grewal, Dhruv
Karsberg, John
Noble, Stephanie M.
Nordfält, Jens
Patrick, Vanessa M.
Schweiger, Elisa
Soysal, Gonca
Dillard, Annemarie
Cooper, Nora
Olson, Richard
Verschenen in: Journal of retailing
Paginering: Jaargang 97 () nr. 1 pagina's 81-98
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland