Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 13 gevonden artikelen
 
 
  A COOL Effect: The Direct and Indirect Impact of Country-of-Origin Disclosures on Purchase Intentions for Retail Food Products
 
 
Titel: A COOL Effect: The Direct and Indirect Impact of Country-of-Origin Disclosures on Purchase Intentions for Retail Food Products
Auteur: Berry, Christopher
Mukherjee, Amaradri
Burton, Scot
Howlett, Elizabeth
Verschenen in: Journal of retailing
Paginering: Jaargang 91 (2015) nr. 3 pagina's 10 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: New York University
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 13 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland