Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
 
  How call center location impacts expectations of service from reputable versus lesser known firms
 
 
Titel: How call center location impacts expectations of service from reputable versus lesser known firms
Auteur: Roggeveen, Anne L.
Bharadwaj, Neeraj
Hoyer, Wayne D.
Verschenen in: Journal of retailing
Paginering: Jaargang 83 (2007) nr. 4 pagina's 8 p.
Jaar: 2007
Inhoud:
Uitgever: New York University
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland