Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 12 gevonden artikelen
 
 
  The Starbucks effect: When name-based order identification increases customers' store preference and service satisfaction
 
 
Titel: The Starbucks effect: When name-based order identification increases customers' store preference and service satisfaction
Auteur: Lim, Sarah
van Osselaer, Stijn M.J.
Goodman, Joseph K.
Fuchs, Christoph
Schreier, Martin
Verschenen in: Journal of retailing
Paginering: Jaargang 100 () nr. 2 pagina's 316-329
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland