Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 30 van 30 gevonden artikelen
 
 
  Why you should stop predicting customer churn and start using uplift models
 
 
Titel: Why you should stop predicting customer churn and start using uplift models
Auteur: Devriendt, Floris
Berrevoets, Jeroen
Verbeke, Wouter
Verschenen in: Information sciences
Paginering: Jaargang 548 () nr. C pagina's 497-515
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 30 van 30 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland