Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 23 van 26 gevonden artikelen
 
 
  The effect of AI-based CRM on organization performance and competitive advantage: An empirical analysis in the B2B context
 
 
Titel: The effect of AI-based CRM on organization performance and competitive advantage: An empirical analysis in the B2B context
Auteur: Chatterjee, Sheshadri
Rana, Nripendra P.
Tamilmani, Kuttimani
Sharma, Anuj
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 97 () nr. C pagina's 205-219
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 23 van 26 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland