Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 57 van 57 gevonden artikelen
 
 
  Understanding the spillover effects of channel reward on observers' commitment: The mediating role of envy
 
 
Titel: Understanding the spillover effects of channel reward on observers' commitment: The mediating role of envy
Auteur: Zeng, Fue
Chi, Yunjia
Xiao, Zhenxin
Dong, Maggie Chuoyan
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 93 () nr. C pagina's 650-660
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 57 van 57 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland