Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 58 van 59 gevonden artikelen
 
 
  Using artificial intelligence to detect crisis related to events: Decision making in B2B by artificial intelligence
 
 
Titel: Using artificial intelligence to detect crisis related to events: Decision making in B2B by artificial intelligence
Auteur: Farrokhi, Aydin
Shirazi, Farid
Hajli, Nick
Tajvidi, Mina
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 91 () nr. C pagina's 257-273
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 58 van 59 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland