Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 54 gevonden artikelen
 
 
  A framework for big data analytics in commercial social networks: A case study on sentiment analysis and fake review detection for marketing decision-making
 
 
Titel: A framework for big data analytics in commercial social networks: A case study on sentiment analysis and fake review detection for marketing decision-making
Auteur: Kauffmann, Erick
Peral, Jesús
Gil, David
Ferrández, Antonio
Sellers, Ricardo
Mora, Higinio
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 90 () nr. C pagina's 523-537
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 54 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland