Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 43 van 49 gevonden artikelen
 
 
  The power of emotional value: Moderating customer orientation effect in professional business services relationships
 
 
Titel: The power of emotional value: Moderating customer orientation effect in professional business services relationships
Auteur: Arslanagic-Kalajdzic, Maja
Kadic-Maglajlic, Selma
Miocevic, Dario
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 88 () nr. C pagina's 12-21
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 43 van 49 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland