Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 20 gevonden artikelen
 
 
  Strategic management of product and brand extensions: Extending corporate brands in B2B vs. B2C markets
 
 
Titel: Strategic management of product and brand extensions: Extending corporate brands in B2B vs. B2C markets
Auteur: Liu, Yeyi
Foscht, Thomas
Eisingerich, Andreas B.
Tsai, Huei-Ting
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 71 (2018) nr. C pagina's 147-159
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland