Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 20 gevonden artikelen
 
 
  The impact of sellers' social influence on the co-creation of innovation with customers and brand awareness in online communities
 
 
Titel: The impact of sellers' social influence on the co-creation of innovation with customers and brand awareness in online communities
Auteur: Wang, Yichuan
Hsiao, Shih-Hui
Yang, Zhiguo
Hajli, Nick
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 54 (2016) nr. C pagina's 15 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland